Myynti on jäänyt pahasti jälkeen asiakkaiden muuttuneista toimintatavoista. Myyntiorganisaatiot kaipaavat kipeästi sisäistä uudistamista – asiakasarvon luomisen lisäksi tulisi luoda myös myyjäarvoa. Nämä molemmat ulottuvuudet huomioimalla saadaan paras myyntikoneisto uuden ajan B2B-myynnille.
#MYYNTIKIRJAN kansien sisään mahtuu laaja tiekartta uuden ajan myyntiin. #MYYNTIKIRJASSA on kaikki oleellinen, joka itseään kehittävän myyntikonkarin, uuden talentin ja myynnin johdon tulee modernista myynnistä tietää ja ottaa käyttöönsä.
Kirja tarjoaa uusia oivalluksia, konkreettisia työkaluja ja toimintamalleja, joilla pärjää myynnin maailmassa nyt ja tulevaisuudessa tavoitteista ja toimenkuvasta riippumatta.
“Tämä kirja on kyllä täysi kymppi, tällaista kirjaa todella tarvitaan! Kirja on osaltaan hieno teko meille kaikille yhteisessä #suomikasvuunmyynnillä-tavoitteessa. Tälle kirjalle siis vahva suositus! On mahtavaa, että myynnistä on suomenkielistä materiaalia saatavilla!
Pia Hautamäki
Myynnin johtamisen yliopettaja, KTT, Tampereen korkeakouluyhteisö TAMK
“Todella käytännönläheinen kirja, joka on kuvien ja esimerkkien ansiosta miellyttävä lukea. Kirja pitäisi laittaa kaikkiin myynnin korkeakoulujen kursseihin kurssikirjaksi ja sopisi tietysti hyvin myös onboarding-paketiksi niille tuhansille b2b-myyjille, jotka uusissa firmoissa vuosittain aloittavat.”
Mikko Honkanen
Toimitusjohtaja, Vainu
“#Myyntikirja on jokaisen ajan hermolla toimivan myyjän ja myyntijohtajan arkipäivän kirjakaveri, jonka on hyvä kulkea matkassa mukana ja johon on aika ajoin syytä palata. Myynnissä on nimittäin tärkeää muistaa parhaiden salaisuus - harjoitus tekee mestarin ja mestari harjoittelee aina!
Herrat Kenner & Leino ovat onnistuneet vangitsemaan maalaisjärkisesti yksiin kansiin kaiken oleellisen tämän päivän menestyksekkään B2B-myynnin kulmakivistä, sekä myynnin ja myyjän johtamisesta, niin myyntijohdon kuin myyjän itsensä näkökulmista.
Tämä kirja ei jätä ketään kylmäksi ja ammattilaisuus huokuu jokaiselta sivulta. Kuitenkin yksi varoituksen sana - aiheuttaa innostumista ja synnyttää energiaa. Olethan siis varovainen kun avaat kirjan, sillä et voi laskea sitä käsistäsi.”
Minna Ruusuvuori
CSMO, Houston Inc.
“Tämän tulisi olla kaikkien myynnin MBA-ohjelmien pakollinen kurssikirja. Erityisesti tykkään timanttilistoista, joiden avulla myyjä varmistaa onnistumisensa haastavassa modernin myynnin ympäristössä.”
Jan Ropponen
Miljoonamyyjä -kirjan kirjoittaja
“Kirja on ansiokas katsaus modernin myynnin maailmaan. Laajasta aihealueesta huolimatta kirjoittajat ovat onnistuneet tarjoamaan konkreettisia vinkkejä myyntitiimien arkeen, jotka ovat heti haltuun otettavissa.
Suosittelen kirjaa luettavaksi kaikille myyjille, joilla on vahva halu päivittää työkalupakkinsa 2020-luvulle”
Jukka Holm
Toimitusjohtaja, Visma Enterprise Oy
“Asiakkaan ostaminen muuttui jo, mutta näin ostajan näkökulmasta voin kertoa, että myynti ei ole muuttunut samalla tahdilla. Siksi jokaisen hereillä olevan myyjän pitäisi lukea #Myyntikirja. se on innostava, runsaasti käytännön työkaluja sisältävä paketti, josta voi valita itselleen sopivimmat keinot. Haluaisin todella, että ne myyjät jotka myyvät minulle, olisivat lukeneet #myyntikirjan ja hyödyntäisivät sen oppeja.”
Henna Niiranen
Marketing Lead Finland - TietoEVRY, #Myyntimaisteri
“Jokainen löytää varmasti jotain itselleen relevanttia #Myyntikirjasta. Siinä käsitellään modernin myymisen pelikenttää useilta eri kanteilta ja annetaan ylätason viitekehysten lisäksi käytännönläheisiä ohjeita omien myyntitaitojen kehittämiseen.
Itselleni niistä resonoi eniten näkökulma, että myyjän osaamisesta ei niinkään kerro se, että hänellä oikeat vastaukset vaan se, että hän löytää oikeat kysymykset.“
Mikko Kuitunen
Toimitusjohtaja, Vincit
“Kattava ja ajankohtainen perusteos. Asioita yksinkertaistava, mutta mutkia ei silti laiteta liikaa suoriksi. Kirjassa verrataan onnistuneesti uutta aikaa ja mennyttä maailmaa – sekä sitä, mikä on pysyvää. Myynnin numerologiikan raottamisesta saa proffalta pisteitä.”
Petri Parvinen
Professori
“Tyrkyttävä myyjä on usein uskossaan horjumaton moottoriturpa & parantumaton jäärä.
Mutta tämä kirja onkin tarkoitettu kehityskelpoisille asiantuntijoille, myyjille ja johtajille.“
Jari Parantainen
Tuotteistaja
“Tuusulalainen autokauppias haluaa räjäyttää koko netin. Jos toimit kuin tähän asti, verkon kaatuminen on ainoa keinosi pärjätä. Hanki siis tämä kirja ja pärjäät huomennakin internetin rikkomassa myynnin maailmassa.”
Kim Väisänen
Startup-sijoittaja, yrittäjä