...ON KONKREETTINEN PODCAST MYYNNIN ARJESTA. MISSIONA ON OLLA MYYJIEN ARJEN OPPIRADIO.
Pyrimme tuottamaan yhdessä Sani Leinon kanssa sellaista sisältö ja sellaisia vierailijoita, joiden kanssa läpikäymme aidosti myynnin arjen haasteita ja kehittämisen osa-alueita.
Jaksotyypit on jaettu kolmeen eri osa-alueeseen:
#MONOLOGI – jaksoissa läpikäydään valmennuksenomaisesti eri myynnin kehittämisen aiheita läpi. Jakson vetää yksilönä joko Kert Kenner tai Sani Leino.
#DIALOGI – jaksoissa Kert tai Sani keskustelevat yhdessä myynnin ajankohtaisista teemoista ja kehittämisen osa-alueista.
#TRIALOGI -jaksot on pyhitetty kiinnostaville vieraille. Vierasjaksoissa kokeneet eri alojen ammattilaiset avaavat omia oppejaan ja ajatuksiaan myynnin ja markkinoinnin maailmasta.
”Saimme vieraaksi legendaarisen ja suorasanaisen start-up sijoittajan ja pitkän linjanyrittäjän The Kim Väisäsen. Moni tuntee Kimin ennen kaikkea sijoittajana, tietokirjailijana, sanavalmiina yrittäjänä tai ”Leijonan Luola” ohjelman tuomarina. Keskustelimme huippumyyjän anatomiasta ja siitä, mistä huippumyyjä on oikein tehty?
”Diilin finalistit Sointu Borg ja Petri Matero rennosti ennen #MYYNTIPODI:n nauhoituksia.”
”Saimme vieraiksi markkinoinnin rokkitähden Petri Materon ja Diilin voittaneen ja koko kansan hurmanneen Sointu Borgin. Keskustelimme jaksossa persoonan ja henkilöbrändin merkityksestä myyntityössä.”
”Aina ei voi eikä kerkeä nähdä livenä. Silloin vedetään etänä, jotta saadaan viikoittainen jakso oman työn ohella purkkiin.”
”Legendaarinen jakso, missä Sani purkittaa dialogijaksoa parkkipaikalta. Rusakko hyppäsi kesken lähetyksen konepellille, mutta se ei säikäyttänyt kokenutta myynnin konkaria.”
”Saimme vieraiksi Vainun toimitusjohtaja The Mikko Honkasen. Keskustelimme jaksossa datan merkityksestä myyntityössä ja myynnin tulevaisuuden trendeistä. Niin kuin kuvasta huomaa, pisti jakso meidän kovin mietteliääksi pohtimaan ja visioimaan tulevaisuuden trendejä.”