Haluatko valjastaa koko organisaatiosi innokkaasti asiakkaan auttamiseen ja myyntihenkiseen kulttuuriin?
Myynti ei ole pelkästään myyjien etuoikeus. Asiakkaalle arvonluomisessa jokaisella yrityksen henkilöllä on oma paikkansa ja roolinsa. Ylivoimainen asiakaskokemus on harvoin riippuvainen yksittäisestä toiminnosta tai henkilöstä, vaan organisaation kaikkien osien saumattomasta yhteistyöstä. Markkinointi ja myynti antavat asiakkaalle LUPAUKSEN. Sen jälkeen koko organisaation tehtävänä on LUNASTAA tämä lupaus.
Palvelun sisältö ja kesto räätälöidään aina kunkin yrityksen lähtötila ja tavoitteet huomioiden.
Asiakaskeskeisen kulttuurin rakentaminen -palvelun sisältöjä:
Asiakaskeskeisen kulttuurin arvomaailman määrittely
Arvolupauksen määrittely
Miten arvot näkyvän konkreettisesti arjessa?
Arvojen mukaisen toiminnan mittaaminen ja ohjaaminen
Timanttisen asiakaspalvelun pelisäännöt ja periaatteet
Yrityksen kriittisten prosessien tunnistaminen
Asiakkaan matka ostamisen kannalta kriittisissä prosesseissa
Asiakkaan kohtaamistilanteiden tunnistaminen organisaation kanssa
Arvolupauksen, asiakaspalvelun ja ostamisen auttaminen eri kohtaamistilanteissa
Asiakaskeskeisen kulttuurin jatkuva parantaminen
Janika Vilponen
Asiakaskokemusjohtaja, Lemonsoft
"Kertillä on innostava, energinen ja osallistava ote valmentaa. Osallistuin koulutuskokonaisuuteen, joka sisälsi markkinoinnin, myynnin ja asiakaskokemuksen osa-alueita. Vanhat tiedot tuli päivitettyä ja sain konkreettisia työkaluja arkeen."
Henna Östberg
Sales Manager, Alutec
”Kertin aina energinen tyyli ravistelee ja kyseenalaistaa vanhoja totuttuja toimintatapoja ja innostaa kokeilemaan uusia. Kaiken kaikkiaan tuloshakuinen meille räätälöity myyntivalmennus, jossa on selkeä rakenne ja päämäärä.”