"Myynti ei ole ainoastaan myyjien etuoikeus!"

Asiakaskeskeisen kulttuurin rakentaminen

Haluatko valjastaa koko organisaatiosi innokkaasti asiakkaan auttamiseen ja myyntihenkiseen kulttuuriin?

Myynti ei ole pelkästään myyjien etuoikeus. Asiakkaalle arvonluomisessa jokaisella yrityksen henkilöllä on oma paikkansa ja roolinsa. Ylivoimainen asiakaskokemus on harvoin riippuvainen yksittäisestä toiminnosta tai henkilöstä, vaan organisaation kaikkien osien saumattomasta yhteistyöstä. Markkinointi ja myynti antavat asiakkaalle LUPAUKSEN. Sen jälkeen koko organisaation tehtävänä on LUNASTAA tämä lupaus.

Palvelun sisältö ja kesto räätälöidään aina kunkin yrityksen lähtötila ja tavoitteet huomioiden.

Asiakaskeskeisen kulttuurin rakentaminen -palvelun sisältöjä:

Asiakaskeskeisen kulttuurin arvomaailman määrittely

Arvolupauksen määrittely

Miten arvot näkyvän konkreettisesti arjessa?

Arvojen mukaisen toiminnan mittaaminen ja ohjaaminen

Timanttisen asiakaspalvelun pelisäännöt ja periaatteet

Yrityksen kriittisten prosessien tunnistaminen

Asiakkaan matka ostamisen kannalta kriittisissä prosesseissa

Asiakkaan kohtaamistilanteiden tunnistaminen organisaation kanssa

Arvolupauksen, asiakaspalvelun ja ostamisen auttaminen eri kohtaamistilanteissa

Asiakaskeskeisen kulttuurin jatkuva parantaminen

Asiakaskokemuksia.

Janika Vilponen

Asiakaskokemusjohtaja, Lemonsoft

"Kertillä on innostava, energinen ja osallistava ote valmentaa. Osallistuin koulutuskokonaisuuteen, joka sisälsi markkinoinnin, myynnin ja asiakaskokemuksen osa-alueita. Vanhat tiedot tuli päivitettyä ja sain konkreettisia työkaluja arkeen."

Henna Östberg

Sales Manager, Alutec

”Kertin aina energinen tyyli ravistelee ja kyseenalaistaa vanhoja totuttuja toimintatapoja ja innostaa kokeilemaan uusia. Kaiken kaikkiaan tuloshakuinen meille räätälöity myyntivalmennus, jossa on selkeä rakenne ja päämäärä.”

Jutellaan lisää!

Ota yhteyttä