MAKATEMIA & Kert Kenner: Asiakkuuksien johtaminen modernissa myynnissä

Makatemia & Kert Kenner

 

Erilaisten tutkimusten mukaan olemassa olevalle asiakkaalle on noin 8-10 kertaa helpompaa myydä kuin uudelle asiakkaalle. Usein tämä ei kuitenkaan näy modernin myynnin kehittämisen arjessa riittävällä tasolla, missä suurin fokus ja painopiste on pelkästään uusasiakashankinnassa.

Webinaarin tavoite on tuoda sinulle osallistujana oivalluksia, osaamista ja konkreettisia toimintamalleja ja työkaluja omien tärkeiden asiakassuhteiden syventämiselle ja hoitamiselle. Mikäli haluat tehdä olemassa olevien asiakassuhteiden hoitamisesta yrityksellesi ylivoimaisen kilpailuedun, kannattaa rohkeasti osallistua mukaan!

 

Webinaarin sisältö:

◾ Mitä 2024 vuoden asiakas odottaa myynniltä ja asiakassuhteen hoitamiselta tutkimusten valossa?

◾ Ovatko kaikki asiakkaat yhtä tärkeitä? – asiakkaiden segmentointi

◾ Modernit hoitomallit erilaisissa asiakassegmenteissä

◾ Asiakkaan kypsyystason arviointi ja analysointi

◾ Asiakaskohtaisen taktiikan ja strategian suunnittelu

◾ Asiakkuuspalaverin onnistunut läpivienti

◾ #CAP – customer account plan – asiakkuussuunnitelman tekeminen

 

Kohderyhmä:

Myynnissä olemassa olevien asiakkuuksien ja asiakassuhteiden syventämisen parissa toimivat avainhenkilöt.

 

Lataa webinaaritallenne.

Palvelut

Lue lisää Kenner Companyn myynnin kehittämisen palveluista

Kenner Companylla on yli 20 vuoden ja yli 1000 yrityksen kehittämiskokemus myynnin kehittämisestä.
Myyntivalmennus
Myyntivalmennus
Palvelu
Moderni myyntiprosessi
Moderni myyntiprosessi ja myynnin pelikirja
Palvelu
Asiakkuuksien hoitomalli
Asiakkuuksien hoitomalli ja johtaminen
Palvelu
Myynnin johtaminen
Myynnin johtaminen
Palvelu
Keynote
Keynote
Palvelu