Myynti on hyvin pitkälle yksilölaji. Vaikka yrityksen myyntikonseptit ja työkalut olisivat kuinka kunnossa, on niiden onnistunut soveltaminen paljolti kiinni yksilöiden taidoista ja tavoista.
Palvelussa luodaan myynnin eri vaiheille todellisia tilanteita, joissa oppiminen ja itsensä haastaminen tehdään psykologista turvallisuutta noudattaen. Palvelun sisältö ja kesto räätälöidään aina asiakastarpeet ja tavoitteet huomioiden.
Myyntitaitojen kehittäminen ja simulaatiot kohdistuvat tyypillisesti seuraaviin teemoihin:
Kylmäsoittojen tekeminen ja harjoittelu
Yritysesittelyn pitäminen
Hissipuheen pitäminen
Esiintymistaitojen ja viestinnän kehittäminen
Asiakkaan tarpeiden ohjaaminen kysymysten avulla
Myyntineuvottelusimulaatiot – timanttisen myyntineuvottelun läpivienti
Tarjouksen läpikäyminen asiakkaan kanssa ja arvon myyminen
Sisäisten myyntipalavereiden vetäminen
One2One -ohjauspalavereiden pitäminen
Palautteen antaminen ja vastaanottaminen
Juha Sulkakoski
CEO & Founder, Upsy Company
”Kert on ”hyvä jätkä”, joka ei turhia pyörittele. Myynnistä ja sen kehittämisestä leipälajin tehnyt Kert on taitava tuomaan mallit ja muutoksen. Hän on energinen omanlaisensa tyyppi, jota on kiva kuunnella ja joka pystyy osallistamaan ihmiset asiasta tekoihin.”
Minna Palhamo
Experienced Business Exectuive, Board Member, Healthtech Finland
“Yhteistyö Lääketietokeskuksen toimitusjohtajana Kert Kennerin kanssa on ollut inspiroivaa, sujuvaa ja tuloksellista. Arvostan Kertin vahvaa osaamista sekä hänen energistä ja osallistavaa toimintatapaansa. Voin lämpimästi suositella Kertiä yhteistyökumppaniksi.”